سبد خرید ( 0 )
  • سبد خرید شما خالی است

مبلغ قابل پرداخت
0 تومان
مشاهده سبد خرید

سوالات متداول

سوال خود را پیدا نکردید ؟ با ما تماس بگیرید

سوالات متداول

  • چطور از آف فان خرید کنیم؟
    برای خرید از آف فان با توجه به دسته بندی مورد نظر بعد از انتخاب مجموعه ارائه دهنده خدمات ، وارد صفحه فروشنده خواهید شد؛ چنان چه خدمات مجموعه با تخفیف فعال و یا موجود باشد، کوپن قابل انتخاب خواهد بود و بعد از انتخاب کوپن مورد نظر میتوانید وارد صفحه پرداخت شوید و خرید خود را تکمیل نمایید؛ در غیر این صورت اگر کوپنی برای نمایش وجود نداشت ، با پیغام "در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست !" مواجه خواهید شد که به معنای اتمام کوپن تخفیف دار خواهد بود و امکان خرید از این مجموعه تا شارژ مجدد کوپن ها و یا تمدید قرارداد نخواهد بود .
  • نحوه پرداخت در آف فان به چه صورت است؟
    برای پرداخت و خرید نهایی از روش های زیر میتوانید استفاده کنید : - پرداخت آنلاین از راه درگاه مستقیم بانکی
  • چطور از شماره پیگیری های آف فان استفاده کنیم؟
    پس از خرید موفق از آف فان، شما می توانید شماره پیگیری خود را در بخش "سفارش های من" حساب کاربری مشاهده و در صورت نیاز پیامک ارسال شده مورد استفاده قرار میگیرید کنید و طبق ساعت و روزهای سرویس دهی مجموعه و شرایط استفاده درج شده در کوپن، هماهنگی های لازم با مجموعه را انجام دهید.
  • اطلاعات تماس مجموعه ها را چطور مشاهده کنیم؟
    در صفحه هر مجموعه می توانید روزها و ساعت های سرویس دهی و آدرس مجموعه را مشاهده کنید. شماره تماس مجموعه ها بعد از خرید جهت هماهنگی های لازم، داخل پیامک شما درج خواهد شد.