سوالات متداول
سوال خود را پیدا نکردید ؟ با ما تماس بگیرید
سوالات متداول
-
چطور از آف فان خرید کنیم؟برای خرید از آف فان با توجه به دسته بندی مورد نظر بعد از انتخاب مجموعه ارائه دهنده خدمات ، وارد صفحه فروشنده خواهید شد؛ چنان چه خدمات مجموعه با تخفیف فعال و یا موجود باشد، کوپن قابل انتخاب خواهد بود و بعد از انتخاب کوپن مورد نظر میتوانید وارد صفحه پرداخت شوید و خرید خود را تکمیل نمایید؛ در غیر این صورت اگر کوپنی برای نمایش وجود نداشت ، با پیغام "در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست !" مواجه خواهید شد که به معنای اتمام کوپن تخفیف دار خواهد بود و امکان خرید از این مجموعه تا شارژ مجدد کوپن ها و یا تمدید قرارداد نخواهد بود .
-
نحوه پرداخت در آف فان به چه صورت است؟برای پرداخت و خرید نهایی از روش های زیر میتوانید استفاده کنید : - پرداخت آنلاین از راه درگاه مستقیم بانکی
-
چطور از شماره پیگیری های آف فان استفاده کنیم؟پس از خرید موفق از آف فان، شما می توانید شماره پیگیری خود را در بخش "سفارش های من" حساب کاربری مشاهده و در صورت نیاز پیامک ارسال شده مورد استفاده قرار میگیرید کنید و طبق ساعت و روزهای سرویس دهی مجموعه و شرایط استفاده درج شده در کوپن، هماهنگی های لازم با مجموعه را انجام دهید.
-
اطلاعات تماس مجموعه ها را چطور مشاهده کنیم؟در صفحه هر مجموعه می توانید روزها و ساعت های سرویس دهی و آدرس مجموعه را مشاهده کنید. شماره تماس مجموعه ها بعد از خرید جهت هماهنگی های لازم، داخل پیامک شما درج خواهد شد.